Op de SURFACE zal het nieuwe deurschild worden geïntroduceerd. Dit aluminium bordje (15x30cm hxb) is voorzien van een poedercoating (kleur wit) waarop het logo van de Vereniging ION is gesublimeerd. Santino Scherpenborg zal het komende jaar de lidbedrijven zoveel als mogelijk bezoeken en daar waar mogelijk en gewenst direct het bordje aanbrengen. Wilt u hier niet op wachten, dan sturen wij u het bordje gaarne toe. Geeft u dan even aan bij het secretariaat dat u het bordje per post wil ontvangen.

Verder zijn er logo’s beschikbaar voor op uw website en op uw drukwerk. Deze zullen op de nieuwe website permanent beschikbaar zijn in de ledenportal, maar u kunt ze ook aanvragen bij het secretariaat.