Hallo leden en lezers!

Ik ben Mary Jim, nieuw in Nieuwegein en nieuw bij Vereniging ION. Ik ben getrouwd en ik heb 2 katten.

Mary foto

Ik houd van onverwachte ontdekkingen en onvoorspelbare situaties. Dit is de reden waarom ik voor marketing heb gekozen. Marketing is veelzijdig en voor mij altijd het leukste pad om op avontuur te gaan. Het is een rode draad in mijn leven.

Ik heb vele hobby’s, onder andere reizen, dieren (op dit moment studeer ik TCM voor dieren) en ontspanning (ik ben yoga- en qigong-docent).

Ik heb ongeveer 11 jaar marketingervaring op het gebied van onder andere film, sport en ICT. En straks oppervlaktebehandeling! Marketing maakt alles leuk, het is net welke coating je er aan geeft.

Ik ga eerst Yvette tijdens haar zwangerschapsverlof vanaf 25 februari vervangen en vanaf juli ga ik de Marketing en Communicatie een deklaag geven. Wil je mij spreken of iets bespreken, neem gerust contact met mij op. Ik heb er heel veel zin in! Mail: jim@vereniging-ion.nl of 06 - 45 91 86 36.