Elk jaar organiseert Techwatch een High Tech Systems Event. Dit event (beurs en congres) zal op 25 en 26 maart 2015 worden gehouden in Conferentiecentrum 1931 (Brabanthallen) te ’s Hertogenbosch. Omdat veel Vereniging ION lidbedrijven werken voor de machinebouw leek het een goed idee om aan het congres een parallelsessie oppervlaktetechnieken te koppelen. Immers, we willen graag dat (potentiële) klanten weten wat we allemaal kunnen betekenen voor de machinebouw. Om de voordrachten praktisch te maken is gekozen voor de opzet dat een oppervlaktebehandelaar die een oplossing heeft ontwikkeld en/of toegepast voor een specifiek probleem dit zal presenteren. Bij voorkeur uiteraard met de eindklant, maar indien gewenst geanonimiseerd.

Als u zich op een unieke wijze wil presenteren aan de OEM markt, dan is er nu de kans om deel te nemen in de oppervlaktetechnieken route op dit event. De bedoeling is dat er 5 á 6 voordrachten van ca. 25 minuten ingevuld worden. We willen proberen een breed pallet aan oplossingen aan te dragen zodat een goed beeld van de totale breedte van onze branche ontstaat.

Heeft u interesse? Meld u dan aan bij het secretariaat, secretariaat@vereniging-ion.nl.

Heeft u wel iets wat u wilt laten zien, maar nog geen idee hoe u dit moet aanpakken, laat het ons dan even weten. Gezamenlijk kunnen we dan wellicht toch een mooie presentatie doen.