Van 13 - 15 november 2018 is ’s-Hertogenbosch de hoofdstad van oppervlaktebehandelend Nederland en België. Dan zal daar een belangrijk deel van de Week van de Oppervlakte Technologie (#WOT2018) plaatsvinden.

In 's-Hertogenbosch zult u in ieder geval de volgende zaken aantreffen:

• De SURFACE Campus
  • De ION CONGRES Campus
  • Het “TROTS OP” Kwartier
  • Het “Kunstenaar in de Oppervlakte Technologie” Centrum
  • Het "ION Borghardt Award" Plein
  • De Netwerk Arena (daar vindt ook de Business avond plaats)
  • De ION Business Lounge

Op de SURFACE Campus zult u onder andere aantreffen:

• Het 3D (Metaal & Kunststof) Printing Paviljoen
  • Het Houtplein
  • De Veiligheidsstraat
  • Het Reinigingsplein
  • Het SURFACE Laboratorium

In de ION CONGRES Campus zal er veel aandacht zijn voor nieuwe technologieën en (proces)innovaties, alsook voor thema’s als veiligheid, (duurzame) inzetbaarheid van mensen en energie. Ook zal er aandacht zijn voor de beleving van de oppervlaktetechnologie en uiteraard is er veel ruimte tot netwerken.

Naast deze opsomming zijn er nog veel ideeën, waarvan we er in ieder geval een aantal willen faciliteren. De kosten, die voor de reeds benoemde activiteiten, maar ook voor een aantal onbenoemde activiteiten gaan maken, willen we dekken door middel van sponsering. Voor u betekent dit kans op extra zichtbaarheid tijdens de WOT2018.

Mocht u naar aanleiding van de diverse pakketten belangstelling hebben, neem dan contact op met Vereniging ION (030 - 630 03 90 / info@vereniging-ion.nl).