Op 18 november 2014 organiseert vakblad De Constructeur alweer de derde editie van de Constructeursdag. Voor Vereniging ION een belangrijke dag om in contact te komen met o.a. machinebouwers (OEM-ers). Immers ook voor de (high tech) machines is oppervlaktebehandeling cruciaal voor de levensduur van de machine, de functionaliteit van de machineonderdelen en de esthetica van de machine. En door de snelle ontwikkeling van de technologieën voor oppervlaktebehandelingen (zie ook de Dag van de Oppervlaktetechnologie) is het wenselijk voor leden van Vereniging ION ook daar aanwezig te zijn.

De Constructeursdag is een “must visit” voor werktuigbouwkundige constructeurs, ontwerpers, research & development teams, consultants, docenten en studenten (HBO/TU), projectengineers en projectleiders. Het thema voor dit jaar is 'Out of the box ontwerpen - Ontwerpen en maakbaarheid. Een dag vol inspiratie en verrassingen. Met toonaangevende sprekers, marktpartijen en collega's. Kijk voor meer informatie op http://www.engineersonline.nl/constructeursdag-2014/constructeursdag-2014.html.