Vereniging ION is gevestigd in het gebouw van de Koninkijke Metaalunie in Nieuwegein. De Koninklijke Metaalunie is haar gebouw ingrijpend aan het verbouwen om beter in staat te zijn de vele activiteiten te faciliteren, die door de Koninklijke Metaalunie en haar brancheverenigingen worden gedaan.

Voor Vereniging ION betekent dit dat we intern zullen verhuizen naar de tweede etage. Daar worden alle niet-Konlijklijke Metaalunie branches bij elkaar gebracht. Zoals bekend is Vereniging ION een zelfstandige branchevereniging en niet alleen actief voor de oppervlaktetechnologie op metaal, maar ook voor ander substraten zoals bijvoorbeeld composieten/kunststof, hout, glas en beton.

De komende tijd zullen wij tweemaal verhuizen; eerst naar een tijdelijke locatie op de begane grond en daarna naar onze definitieve locatie op de tweede etage. Half december verwachten we dat alles achter de rug is.

Hoewel we onze uiterste best zullen doen om maximaal bereikbaar te zijn, kan het op sommige momenten toch lastig zijn om aan de telefoon te komen. We rekenen op uw begrip en vragen u om in voorkomende gevallen de e-mail te gebruiken.

Het adres en telefoonnummers zullen na de verhuizing overigens niet veranderen.