Op zondag 21 februari om 10.00 uur zal Vereniging ION in 2 blokken te zien zijn bij het programma De Barometer PLUS van RTLZ. Het betreft de Vereniging ION thema's duurzaamheid en veilig werken met SVHC-stoffen in de branche. De herhalingen zijn op de dinsdag, donderdag en zaterdag erna. Check voor de juiste tijden uw TV gids.

In De Barometer worden succesverhalen van ondernemers gedeeld. Ondernemers die de ins en outs van hun bedrijf willen delen worden gevolgd. Samen met presentatrice Annemarie Brüning worden bedrijven geanalyseerd aan de hand van De Barometer.

Iedere week ligt de focus op op een andere branche binnen de ondernemerswereld. Welke factoren bieden het bedrijf kansen en zorgen voor groei? Elke aflevering een ander thema met andere succesverhalen. De Barometer is elke zondag om 17.30 uur te zien bij RTLZ en De Barometer PLUS elke zondag om 10.00 uur bij RTLZ.

De uitzendingen met de twee blokken over Vereniging ION met de thema's duurzaamheid en (SVHC)stoffenveiligheid zijn te zien op:

• Zondag 21 februari 10.00 uur
  • Dinsdag 23 februari 15.30 uur (herhaling)
  • Donderdag 25 februari 07.30 uur (herhaling)
  • Zaterdag 27 februari 16.00 uur (herhaling)

NB: doordat uitzendschema's tot het laatste moment gewijzigd kunnen worden, adviseren wij u om uw TV gids te raadplegen voor de juiste tijden.

Wilt u alvast een voorproefje, kijk dan de trailer op: https://debarometer.tv/de-barometer-plus/