21 april 2015 zal vooral in het teken staan van het verstevigen van oppervlakkige contacten.
Na de Algemene Ledenvergadering van Vereniging ION zal u in het ochtendprogramma worden bijgepraat over diverse mogelijkheden van (voor)behandelen die ervoor kunnen zorgen dat het contact beter gewaarborgd wordt.

Tijdens de masterclass “Verleid uw klant” van Daniëlle de Jonge zal u op een luchtige manier kennismaken met het maken en verstevigen van zinvolle (zakelijke) contacten. Wilt u nu alvast kennismaken met Daniëlle, kijk dan het volgende filmpje:

In het middagprogramma gaan we vooral in op trends in de oppervlaktebehandelende branche. Dit blijkt zelfs contactloos te kunnen.
En uiteraard is er tijdens deze dag volop de gelegenheid om uw bestaande contacten te bestendigen of juist nieuwe contacten te leggen. Ook zal er weer een tabletop expositie zijn voor de nodige inspiratie en kunt u zelf kennismaken met virtueel spuiten met een nieuwe opleidingsunit. Meer informatie volgt binnenkort op onze website.