In deze bijzondere tijd blijft Vereniging ION meedenken in waar de behoeftes liggen rond onze cursussen. In de afgelopen maanden zijn er steeds meer vragen bij ons binnengekomen of het mogelijk is om onze cursussen middels thuisstudie of e-learning te volgen. Bij een aantal van onze cursussen is dit zeker mogelijk. Ook blijven wij onze cursussen klassikaal en bedrijfsintern aanbieden. Hierin zijn verschillende combinaties mogelijk. Denk aan een bedrijfsinterne cursus waarin de lesstof wordt aangeboden middels e-learning, waarin wij een aantal contactmomenten met een docent van Vereniging ION inplannen, om de doorlopen lesstof en eventuele vragen te bespreken.

Op dit moment kunnen de volgende cursussen afgenomen worden via e-learning:

• Galvaniseren deel 1
  • Anodiseren niveau 2
  • Poedercoaten niveau 1
  • Poedercoaten niveau 2

De cursussen, die schriftelijk (via thuisstudie) afgenomen kunnen worden, zijn onze cursussen bestaande uit theorie, zonder praktijkgedeelte:

• Galvaniseren deel 2
  • Afvalwaterbehandeling en zuiveringstechnieken
  • Anodiseren niveau 1
  • Inspectie Staalconservering
  • Chemisch voorbehandelen niveau 1
  • Industriële Oppervlaktetechnieken
  • Poedercoaten niveau 3

Juist nu is het goed om na te blijven denken over de voordelen van een passende cursus voor uzelf en/of uw personeel, de voordelen van goed opgeleid personeel leven in elke tijd:

• Het bedrijf blijft in ontwikkeling.
  • Personeel zal beter presteren en is extra gemotiveerd.
  • Personeel is flexibeler in te zetten.

Voor meer informatie over onze cursussen kunt u contact opnemen met het secretariaat van Vereniging ION (030 - 630 03 90 of via opleidingen@vereniging-ion.nl). Wij proberen zo veel mogelijk vanuit huis te werken en zijn om die reden het makkelijkst te bereiken via de e-mail. Voor het gehele aanbod van onze cursussen kunt u op deze website terecht onder het kopje Opleidingen.