- 21:30

In 2016 bestaat Qualicoat 30 jaar en Qualideco 20 jaar. Qualicoat heeft door de jaren heen haar toegevoegde waarde bewezen voor het borgen van de coatingkwaliteit op aluminium (bouw)delen. Door deze waarde is de acceptatie en de bekendheid van Qualicoat als kwaliteitslabel groot. Dat heeft door de jaren heen geleid tot een forse groei van het aantal licentiehouders. Qualicoat is inmiddels op alle werelddelen vertegenwoordigd. Alle reden dus om bij dit jubileum stil te staan.

Dat zal gebeuren in de vorm van een congres op 17 en 18 mei in Londen. Op het congres zal het sleutelwoord Sustainability (duurzaamheid) zijn en er zal sprake zijn van een Architectural Journey (een reis door de architectuur). Onder andere Prof. Michael Stacey (Chair in Architecture, Architecture & Tectonics Research Group, Nottingham University + Convenor Michael Stacey Architects) zal spreken over de tendensen, de ontwikkelingen en de verwachtingen van coating op aluminium in de architectuur. Hierbij zal hij gebruik maken van een eigen onderzoek naar de duurzaamheid van aluminium in al haar verschijningsvormen in de bouw.

Onder aan de pagina treft u het programma aan.

NB: Bij voldoende aanmeldingen uit Nederland kan Vereniging ION een reispakket samenstellen en uiteraard is er ook een partnerprogramma.