- 16:00

Met groot genoegen nodigen wij u uit voor de Sectorvergadering van de Sector Organische Deklagen op donderdag 31 maart 2016.

We hebben natuurlijk de gebruikelijke agenda met daarin o.a. aandacht voor de terugkoppeling vanuit de technische commissies van Qualicoat en Qualisteelcoat. Verder willen wij u uitnodigen om onderwerpen, die u bezig houden en relevant zijn voor onze sector, aan te dragen zodat wij hierover met elkaar van gedachte te wisselen.

Daarnaast is er ruim de tijd om tijdens het nuttigen van een drankje en een hapje met elkaar te spreken. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zal een geschikte locatie met de gewenste ambiance in het centrum van het land worden gereserveerd, wij zullen u hierover tijdig informeren.

Tevens zijn wij aandacht vragen voor de twee vacatures die er binnen het sectorbestuur zijn. Mocht u interesse hebben om een actieve rol te spelen in onze vereniging neem dan contact op met ondergetekende of met het verenigingsbureau.

Wij horen graag van u of u interesse heeft om aan deze sectorvergadering deel te nemen!

Wij hopen u op donderdag 31 maart 2016 om 15.00 uur te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,

Heinrich Guth