- 16:30

Op woensdag 13 september 2023 organiseert Vereniging ION van 13.30 - 16.30 uur de themabijeenkomst 'Ben jij er al klaar voor?'. De themabijeenkomst kan zowel fysiek als online bijgewoond worden.

Het programma zal er als volgt uit zien:
13.30 - 14.00 uur    Ontvangst
14.00 - 15.30 uur    Presentatie KWA Bedrijfsadviseurs
15.30 - 16.30 uur    Borrel

De presentatie van KWA Bedrijfsadviseurs zal onder andere in gaan op:

• Vliegwiel duurzaam ondernemen: Het KWA Vliegwiel is een route naar een geïntegreerde duurzaamheidsstrategie en volledige implementatie daarvan binnen uw bedrijf. Het Vliegwiel Duurzaam Ondernemen biedt u houvast, in welke fase van verduurzaming uw bedrijf zich ook bevindt.
  • De Verkenning: Met De Verkenning gaat een groep medewerkers actief én praktisch aan de slag met hun duurzaamheidsstrategie.
  • CSRD-richtlijn. Wat betekent dit concreet voor mijn bedrijf?
  • Energiebesparingsplicht: Gaat er een lichtje bij u branden bij het woord Energiebesparingsplicht? Deze plicht is op 1 januari 2023 ingegaan.
  • Strategisch meerjarenplan: Omgevingswet gaat definitief door. Wat is de impact voor uw bedrijfsactiviteiten?
  • MakeOnline

Wil je bij de bijeenkomst aanwezig zijn?
Meld je dan aan door een e-mail met jouw gegevens (bedrijfsnaam en voor- en achternaam) te sturen naar henraat@vereniging-ion.nl