- 16:00

In de reeks themamiddagen voor 2018 staat op donderdag 19 april 2018 “Metalen en Beschermen” op de agenda. In het kader van deze themamiddag zal het deze keer gaan over nanotechnologie in de oppervlaktebehandeling.

In de onbeperkte mogelijkheden van oppervlaktebehandeling komen we dagelijks vele mogelijkheden tegen. Is het voor u nog duidelijk wat u waarvoor gebruikt. En weet u wat de laatste technologische ontwikkelingen zijn van duurzaam beschermen?
Wanneer pas je poedercoaten of anodiseren toe? Of kiest u liever voor verzinken of natlakken? Ooit aan nanotechnologie gedacht? Kent u de verschillen of neemt u aan wat het wel of niet is?

Om op al deze vragen antwoord te geven organiseert het Aluminium Centrum in samenwerking met Vereniging ION en Teqnowledge een themamiddag rondom deze techniek.

Bent u bijvoorbeeld actief in de voedingsindustrie, jachtbouw, gevelbekleding, dakconstructies of ander toepassingen waar beschermen van het materiaal een thema is, dan nodigen we u graag uit voor deze themamiddag.

We hebben een aantal toonaangevende bedrijven bereid gevonden om uitleg te geven wat de onderkende mogelijkheden van deze technologie zijn. We nodigen u graag uit met uw vragen naar voren te komen. Praktijkvoorbeelden of uitdagingen waar u mee zit: u kunt ze op de dag zelf mee nemen of vooraf aan ons opsturen zodat we deze vragen uitgebreid kunnen behandelen.

Wanneer? Donderdag 19 april 2018
Hoe laat? Aanvang: 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)
Waar? Aluminium Centrum, Einsteinbaan 1, Nieuwegein
Wie komen er? De bedrijven www.Zpro6.com en www.greenpowernano.nl zullen 2 korte presentaties geven en vooral ingaan op uw vragen.
Aanmelden? Stuur uw mail aan rossum@metaalunie.nl