- 18:00

Ondanks dat het werkeloosheidspercentage de laatste maand lichtelijk gestegen is, blijft in onze branche de nood en zoektocht naar personeel in alle lagen van het bedrijf bestaan. Om de leden van Vereniging ION een handje hiermee op weg te helpen organiseert Vereniging ION op woensdag 6 december 2023 met een zestal experts de themabijeenkomst ‘Op weg naar succesvol personeelsbeheer’. Je bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Mocht het voor jou geen interessant onderwerp zijn, maar wellicht wel voor jouw collega? Stuur deze e-mail dan vooral naar haar/hem door.

Tijdens deze themabijeenkomst, die zal starten met een lunch om 12.00 uur, zal er onder andere ingegaan worden op de onderwerpen:

• Wat is de effectiefste manier om personeel te werven?
  • Welke opleidingsmogelijkheden zijn er binnen Vereniging ION?
  • Wat voor (subsidie)mogelijkheden voor scholing van personeel heeft Stichting OOM?
  • Hoe hou ik mijn personeel vitaal en gezond op de werkvloer en privé?
  • Beroepsziekten: hoe bescherm ik mijn personeel daartegen?
  • Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van pensioen?

Uiteraard zal de middag om 17.00 uur afgesloten worden met een borrel en zijn er momenten waarop genetwerkt kan worden. De locatie is in Nieuwegein. Hierover ontvangt je meer informatie nadat je je aangemeld hebt.

Aanmelden
Aanmelden kan door een e-mail met jouw gegevens (voornaam, achternaam, functie en bedrijfsnaam) te sturen naar henraat@vereniging-ion.nl. Een week van tevoren zal een bevestiging van aanmelding met de benodigde gegevens toegestuurd worden.

Zien wij jou 6 december?