- 18:00

Naar aanleiding van haar 50-jarig bestaan nodigt de Vereniging voor Thermisch Spuiten (VTS) belangstellenden uit om op 4 oktober haar symposium bij te wonen bij Hotel van der Valk – Tilburg.

Het symposium bevat presentaties van experts op het gebied van oppervlaktetechnieken, thermisch spuiten, nieuwste ontwikkelingen en applicaties. Mogelijkheden voor netwerken, discussies over hoe thermisch spuiten in diverse industrieën kan worden geïmplementeerd om de efficiëntie te verbeteren, de kosten te verlagen en de duurzaamheid te vergroten zijn volop aanwezig.

Deelnemers uit verschillende industrieën, waaronder energie en productie, lucht- en ruimtevaart, automobiel, offshore en marine, medisch, evenals onderzoekers, ingenieurs en studenten, die meer willen weten over thermisch spuiten zijn van harte welkom.

Het programma is van 09.00 tot 18.00 uur en zal plaatsvinden in Tilburg. Meer informatie kunt u hier vinden: www.thermisch-spuiten.nl/agenda

Deelname
Deelname aan het symposium is gratis na aanmelding. Aanmelden kan via
deze link met een Google account of via contactformulier op de website www.thermisch-spuiten.nl.