- 17:30

Speciaal voor de leden van de Vakgroep Galvaniseren en de Vakgroep Anodiseren organiseert Vereniging ION de vakgroepbijeekomst 'Brand'.

Op 16 juni 2014 brak er bij Hegin in Heerde een grote brand uit. Op het moment dat de brandweer aankwam was de brand al uitslaand. Een deel van het bedrijf ging verloren. Toen de brand meester was begon er voor Hegin een hectische periode van het plannen van de continuïteit van leveringen aan de klanten, het opruimen van de puinhoop en het weer opbouwen van het bedrijf. Het prachtige resultaat werd zichtbaar tijdens de opening van het nieuwe pand op 6 en 7 november 2015. Met trots konden directie en medewerkers de nieuwe installatie tonen.

Wat gebeurt er als er een brand ontstaat in je bedrijf? Wat zijn de do’s & don’ts? Wat moet je eigenlijk al geregeld hebben voordat er een brand uitbreekt? En wat kunnen collega-bedrijven voor je betekenen? Hoe pak je de draad weer op?
Tijdens deze vakgroepbijeenkomst zal Kees Hoogink zijn ervaringen delen met branchegenoten. Hij wordt ondersteund door Eric van Leeuwen, de verzekeringstussenpersoon.

De vakgroepbijeenkomst vindt plaats op:
Datum: Dinsdag 2 februari 2016
Tijd: 15.00 uur
Locatie: Hegin Metalfinishing, Europaweg 1, Heerde

Het programma ziet er als volgt uit:
15.00 – 15.30 uur    Ontvangst
15.30 – 16.30 uur    Rondleiding door het bedrijf
16.30 – 17.30 uur    Presentaties door Hegin (Kees Hoogink) en Veldhuis Advies (Eric van Leeuwen)
17.30 uur               Vertrek naar het restaurant voor een gezamenlijk diner
Omdat er gevraagd is om vooral gelegenheid tot ontmoeten van branchegenoten te organiseren is er aansluitend een diner voorzien.

Deelname
Aan deelname aan deze vakgroepbijeenkomst is alleen voor Vereniging ION-leden en zijn geen kosten verbonden. Wilt u gebruik maken van het aansluitende diner? De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Indien het aantal deelnemers voor de vakgroepbijeenkomst boven de 30 personen uitkomt, zal er een zaal buiten Hegin worden besproken. Het ontvangst incl. rondleiding blijft echter wel bij Hegin ondanks de grote van de groep.

Aanmelden
Aanmelden kan door een e-mail te sturen met uw gegevens naar henraat@vereniging-ion.nl. Geef dan ook gelijk even aan of u voor het diner blijft!