Hieronder ziet u de hoofdstukken van het e-book en het YouTube filmpje 'Veilig werken met SVHC-/CMR-stoffen'. Het e-book is een groeiboek en zal de komende tijd verder aangevuld worden met de nodige informatie en meetgegevens. Niet alle hoofdstukken zullen openbaar beschikbaar zijn.

1. Bedrijven die hebben meegeholpen aan het project, én hun meetgegevens hebben aangeleverd, zullen gratis toegang krijgen tot alle hoofdstukken van het e-book.
  2. Bedrijven die niet meegeholpen hebben aan het project zullen een financiële bijdrage moeten betalen om toegang te krijgen tot de hoofdstukken die niet openbaar beschikbaar zijn. De financiële bijdrage is afhankelijk van of uw bedrijf lid of geen lid is van Vereniging ION. Bent u met uw bedrijf lid van Vereniging ION, dan betaald u € 125,-. Is uw bedrijf geen lid van Vereniging ION, dan betaald u € 375,-.

Wilt u toegang tot de gesloten delen van het e-book? Stuur dan een e-mail naar info@vereniging-ion.nl met daarin uw gegevens (voor- en achternaam, e-mailadres, functie, bedrijfsnaam en eventuele facturatiegegevens).