- 12:30

KWA Bedrijfsadviseurs organiseert op donderdag 6 juli 2023 van 11.00 - 12.30 uur een webinar over de Omgevingswet. Hieronder tref je hier meer over aan.

De Omgevingswet komt eraan. Op 1 januari 2024 treedt de Omgevingswet definitief in werking. De grootste wetswijziging in de Nederlandse geschiedenis. En daar krijgt u mee te maken. Bent u er klaar voor?

Het onderliggende stelsel van milieuwetgeving wijzigt door de Omgevingswet ingrijpend. Uw bedrijf wordt niet meer gezien als één inrichting, maar als een verzameling milieubelastende activiteiten. Hebt u op dit moment te maken met een omgevingsvergunning en/of een meldingsplicht? Dan kan dit veranderen onder de Omgevingswet. Lokale regels en lokale afwegingen over thema’s zoals geluid, geur en bouwen gaan een grote rol spelen.

Dat u er iets mee moet, is zeker. Wat verandert er voor uw bedrijf? Hoe krijgt u er grip op?

Met de KWA Omgevingswetcheck helpen wij u bij een succesvolle overgang naar de nieuwe Omgevingswet. Wij geven u inzicht in de gevolgen voor uw bedrijf.

Wilt u meer weten over hoe onze stapsgewijze aanpak kan helpen? Kom naar ons webinar!

Meer informatie: https://www.kwa.nl/bijeenkomsten/omgevingswetcheck-juli-2023