- 10:00

Werkt uw bedrijf veilig en gezond met gevaarlijke stoffen? Het is belangrijk om de stoffen waarmee in uw organisatie wordt gewerkt niet alleen te registreren maar ze ook te beoordelen. Hoe wordt er met de stoffen gewerkt? Lopen medewerkers gezondheidsrisico’s, welke maatregelen kunnen er dan genomen worden en is dat voldoende.

Stoffenmanager® is een online tool die u helpt om bovenstaande vragen te beantwoorden en volgt bovendien de vier stappen zoals door Inspectie SZW voorgeschreven. Ook voor bedrijven in de oppervlakte behandelende industrie is het belangrijk om inzicht te hebben in de stoffen waarmee in het bedrijf gewerkt wordt, bij het galvaniseren, emailleren, chemisch voorbehandelen, poedercoaten, lakken, verzinken etc.

Stoffenmanager® Premium heeft een dashboard en veel aanvullende functionaliteiten die ervoor zorgen dat u snel en direct inzicht krijgt in uw stoffenbeleid. U ziet in één oogopslag waar de risico’s zitten zodat u direct maatregelen kunt nemen. Door gebruik te maken van de Werkplekinstructiekaarten (WIK) kunt u werknemers en collega’s gericht voorlichten.

Op woensdag 25 mei 2016 van 10.00 uur tot 11.00 uur organiseren we speciaal voor de leden van Vereniging ION een gratis Webinar 'Kennismaken met Stoffenmanager Premium'. Deze interactieve sessie stelt u in de gelegenheid om de verschillende functionaliteiten van het pakket te ervaren. U kunt zich hier voor het Webinar registreren.