Op grond van het onderzoek en het e-book heeft Vereniging ION een workshop ontwikkeld. Er is een uitgebreide workshop voor belanghebbenden en een verkorte versie voor geïnteresseerden.

Deze lange versie van de workshop is bedoeld voor de mensen die binnen een bedrijf verantwoordelijk zijn voor het veilig werken met SVHC-stoffen. Normaliter zijn zij ook degenen die anderen instructies geven, of voorstellen maken ter verbetering van de veiligheid van de medewerkers. Nadrukkelijk wordt hier ook bedoeld de veiligheid voor de omgeving van de onderneming. Deze workshop duurt ongeveer 4 uur.

Indien u wel wil weten wat er speelt, maar niet inhoudelijk betrokken bent, dan is een workshop van ongeveer 30 minuten een mogelijkheid. Ook worden masterclasses van 60 of 90 minuten verzorgd.

Workshops kunnen ook op maat voor het bedrijf worden gemaakt.

Wilt u meer informatie over een workshop, vraag dan informatie aan bij secretariaat@vereniging-ion.nl