- 15:00

Op woensdag 14 juni 2017 van 14.30 tot 16.00 uur organiseert Mikrocentrum in samenwerking met Vereniging ION een workshop “Robotisering van coatingprocessen” tijdens de vakbeurs Vision, Robotics & Motion 2017. De locatie is het NH Conference Centre Koningshof, Zaal 19, Veldhoven.

Deelname is gratis. U hoeft zich alleen maar aan te melden voor deelname aan de beurs. Hiermee heeft u gelijk toegang tot de congreszalen. Meer informatie over het aanmelden treft u hier: https://vision-robotics.nl/bezoeken/bezoekersinfo/

In toenemende maten worden robots ingezet om taken van mensen over te nemen. Robots doen het werk dat mensen niet willen doen en worden slimmer en de voordelen lijken eindeloos. Automatiseren in een omgeving met hoge flexibiliteit en kleine series lijkt een mis-match, maar de techniek van vandaag laat zien dat het wel degelijk mogelijk is.

In deze workshop willen we onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om het coatingproces verder te optimaliseren door gebruik te maken van deze nieuwe ontwikkelingen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden willen wij met u onderzoeken waar optimalisatiekansen liggen voor het coatingproces.

Op de vakbeurs Vision, Robotics & Motion 2017 vindt u alles om betrouwbaarder, veiliger en sneller te produceren. Voor de hightech regio’s van Nederland, België en ook Duitsland is de beurs dan ook een belangrijke ontmoetingsplek om op de hoogte te blijven van alle nieuwe trends en ontwikkelingen. De nieuwste snufjes op het gebied van camerasystemen, sensoren en robots worden gedemonstreerd en tijdens het uitgebreide congresprogramma krijgt u een kijkje in de keuken bij bedrijven die vooruitlopen met slimme ideeën.

Meer informatie: www.vision-robotics.nl