- 20:00

Young Surface is de plek voor jonge (aankomende) leidinggevenden, bedrijfsleiders en directeuren in de oppervlaktebehandelende industrie. Binnen Young Surface gaat het vooral om ervaringen uit te wisselen, kennis op te doen en nieuwe contacten te leggen.

Op 21 februari 2019 komt Young Surface voor het eerst bij elkaar. De bijeenkomst wordt bij Verzinkerij Van Aert, 1 van de initiatiefnemers van Young Surface, in Nederweert gehouden. Na de ontvangst zal gestart worden met een rondleiding door het bedrijf, daarna zal de discussie, uitwisseling van ervaringen, ideeën opdoen etc. in het teken staan van procesoptimalisatie. Noël Ruijters zal als expert hierbij aanwezig zijn.

Ben of word je leidinggevende, bedrijfsleider en/of directeur? Ben je max. 40 jaar? En is het bedrijf waar je werkt lid van Vereniging ION? Meld je dan snel aan voor Young Surface! Dit kan door een e-mail met je gegevens te sturen naar henraat@vereniging-ion.nl.