- 14:00

Beste Young Surfacer,

Net toen we goed en wel gestart waren met Young Surface zorgden de COVID-19-beperkingen ervoor dat we elkaar niet meer konden ontmoeten. Een goed initiatief leek in de kiem gesmoord. Maar gelukkig is er op korte termijn weer een mogelijkheid voor live bijpraten! Want sinds 26 juni mogen er weer zogenaamde doorstroom evenementen worden georganiseerd. Vereniging ION, VOM België en het Mikrocentrum gaan dat ook groots doen met het kennis- en netwerkevent Materials+Eurofinish+Surface op 15 en 16 september. Uiteraard gebeurt dat binnen de geldende coronamaatregelen en in nauw overleg met de Brabanthallen en de Veiligheidsregio.

Ontmoeten
De Materials+Eurofinish+Surface-dag van donderdag 16 september is een mooi moment om als Young Surface de draad weer op te pakken. Omdat wij denken dat het donderdagochtendprogramma in zaal 2 (onder andere productieprocesautomatisering) het meeste aanspreekt, stellen we voor om elkaar vanaf 09.30 uur te treffen op de stand van de organisatie (ION/VOM/Mikrocentrum) voor koffie/thee.

Kennis delen
Vanaf 10.00 uur kunnen we dan gezamenlijk het programma volgen (maar je mag natuurlijk ook een ander programmadeel kiezen). Speciaal voor Young Surface is er van 12.00 - 14.00 uur een gezamenlijk lunch georganiseerd in een afgesloten gedeelte van de Foyer in Congrescentrum 1931, wat zich ook in de Brabanthallen bevindt. Aansluitend kan dan individueel de rest van de dag naar behoefte ingevuld worden met andere kennisprogrammaonderdelen, ontmoetingen met collega’s en/of leveranciers of gewoon terug naar de zaak. Mocht onverhoopt de ochtend niet uitkomen, dan kun je uiteraard ook de lunch als startpunt gebruiken voor een middagbezoek.

Programma
We vinden het belangrijk om eerst elkaar weer te spreken om pas daarna weer andere activiteiten op te pakken. Maar voor het geval dat de donderdagmeeting echt niet uitkomt, en je op woensdag naar Den Bosch afreist, willen we je ook voor dan een interessant onderdeel tippen. Op woensdag 15 september is er van 15.00 - 17.00 uur de mogelijkheid om als Young Surface-lid de mensen van het Belgische Young VOM en Young High Tech Platform te ontmoeten in Congrescentrum 1931. Aansluitend kan dan ook nog de leveranciersborrel worden bezocht. En uiteraard kun je ook deze bijeenkomst combineren met voorafgaand het bezoeken van het kennisprogramma en het ontmoeten van collega’s en/of leveranciers. Hier zou de presentatie om 15.00 uur in zaal 3 een aanrader zijn.

Aanmelden
Wij zijn blij dat we zo snel na het opheffen van de meeste beperkingen weer bij elkaar kunnen komen. Tijdens de lunch kunnen we even bijpraten en ook gezamenlijk vaststellen wat de vervolgactie zou moeten zijn. Het is wel wenselijk dat je even laat weten of je komt, en zo ja wanneer. Daarbij is het vooral noodzakelijk om aan te geven of je wel of niet komt lunchen in verband met de reservering. Dit kan door een e-mail te sturen met je naam en bedrijfsnaam naar henraat@vereniging-ion.nl.
Vergeet vooral ook niet je aan te melden via de website https://materials-eurofinish-surface.com/.