De 25 eerdere edities vonden plaats in Duitsland, maar de Galvano Golf Cup komt nu voor het eerst naar Nederland. Galvano Golf Cup staat bekent om het netwerken onder het genot van een potje golf en culinaire verwennerij, en is uitermate geschikt om contacten te leggen met vooraanstaande Duitse galvanobedrijven en toeleveranciers.

Dit netwerkevent/golfwedstrijd wordt ieder jaar door een andere deelnemer georganiseerd. Dit jaar is Jacobs NCI in Lomm in de persoon van Petra Conrads de organisator.

Het event start op vrijdag 24 mei met een ontvangstavond. Zaterdag 25 mei wordt er 18 holes gegolfd op de “De Peelse Golf” te Sevenum en ’s avonds is er een diner met prijsuitreiking. Zondag 26 mei reist iedereen weer huiswaarts. Uiteraard kunt u ook alleen deelnemen aan de golfwedstrijd en het diner.

Netwerken
Netwerken gedurende 2 avonden, een dag op de golfbaan en 2 x ontbijten met vooraanstaande Duitse galvano-ondernemers en toeleveranciers. Holzapfel Group, Rheinmuth Galvanik, Ansorge en diverse andere bedrijven zullen aanwezig zijn. U kunt contact leggen met toonaangevende namen uit de bakermat en drijvende kracht van de galvanotechniek.

Golfen
18 holes op een uitdagende golfbaan, stableford telling. Prijzen in 3 handicapcategorieën en voor nearies en longest. Twee hoofdprijzen, de cup voor de beste netto stableford score en de fel begeerde gouden putter (ter beschikking gesteld door de Holzapfel Group) voor de lagere handicappers (stableford bruto).

Partnerprogramma
Vrijwel iedereen komt met partner naar dit event, voor de niet-golfers is er een programma voor de zaterdag. Mensen die willen kennismaken met golf kunnen deelnemen aan een clinic.

Sponsoring
Er is ook de mogelijkheid uw naam te verbinden aan dit netwerk/golfevent. Uw naam wordt dan gedurende het weekend en bij alle prijsreleases (Galvanotechnik) zichtbaar getoond.

Enthousiaste groep galvano golfers
Door de jaren heen is dit event gegroeid tot een gebeurtenis waar iedereen die eerder deelnam reikhalzend naar uitkijkt. Het bied u een kans op waardevolle contacten in de leidende galvano technische markt in de wereld en simpelweg een prachtig weekend met goede gesprekken maar met nog veel meer plezier (en sterke verhalen).

Meer informatie treft u hier rechts van de pagina aan.