Op woensdag 9 december 2020 is het weer zover: de nieuwe editie van de Stoffendag, georganiseerd door twaalf brancheverenigingen van downstream gebruikers, producenten en handelaren van chemische stoffen. Gezien de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus heeft de organisatie besloten dat de Stoffendag 2020 een digitaal evenement wordt.

De dag zal net als voorgaande jaren beginnen met een plenaire opening. Vervolgens kunt u kiezen uit een groot aantal workshops, waarin experts en ervaringsdeskundigen u bij praten over de laatste ontwikkelingen en veranderingen in wet- en regelgeving. Op de dag zelf kunt u vier workshops live bijwonen. Omdat de workshops dit jaar digitaal worden gegeven zit er geen maximum aan het aantal deelnemers en kunt u gegarandeerd deelnemen aan de workshops die u opgeeft. Bovendien kunnen deelnemers alle workshops achteraf terugkijken.

Ook Vereniging ION zal (weer) een workshop verzorgen. Dit jaar uiteraard over het project "Veilig werken met SVHC-/CMR-stoffen", maar ook zal stil gestaan worden bij de laatste ontwikkelingen rond het chroomtrioxide-autorisatieproces.

Kosten voor deelname bedragen dit jaar een gereduceerd tarief van € 75,- (excl. BTW). Heeft u een kortingscode ontvangen, bijvoorbeeld omdat uw bedrijf lid is van één van de partners van de Stoffendag? Dan ontvangt u € 25,- korting. Vraag uw branchevereniging om de kortingscode!

Aanmelden kan via de link: https://www.stoffendag.nl