Door de Stichting Adviescentrum Metaal (SAM) is voor de OBM-aanvraag een template samengesteld op basis van haar vele ervaringen met diverse bevoegde gezagen.

De template is opgebouwd als een checklist. Daar waar er sprake is van geel gemarkeerde tekst betreft het een instructie. Daar waar er sprake is van blauw gemarkeerde tekst betreft het een fictief voorbeeld ter illustratie van de instructie bij het betreffende onderdeel.

Voor Vereniging ION-leden is deze template kosteloos beschikbaar. U kunt hem binnenkort in het ledengedeelte van de website vinden, maar tot dat het ledenportal operationeel is, kunt u deze template bij het secretariaat opvragen. Wilt u bij het invullen van de template ondersteuning hebben of moeten er bijvoorbeeld metingen gedaan worden, dan kan de SAM u uiteraard van dienst zijn bij uw aanvraag. De kosten hiervan zijn sterk afhankelijk van de complexiteit van de aanvraag en de wensen die u heeft. Als lid van Vereniging ION wordt u deze ondersteuning tegen het gereduceerde deelnemerstarief aangeboden. Voor een prijsindicatie kunt u uiteraard eerst een vrijblijvende offerte aanvragen.

www.metaaladvies.nl