Op 26 januari werd op golfbaan ‘de Turfvaert’ te Rijsbergen de receptie gehouden ter ere van het afscheid van Dick Drent, directeur/eigenaar Drent Techniek.

“Na 35 jaar met veel plezier en toewijding zijn bedrijf opgebouwd en gerund te hebben, trekt Dick zich terug om van zijn welverdiende pensioen te genieten” sprak Emiel Drent tijdens de receptie. Daarmee treedt Emiel in de voetsporen van zijn vader en is de bedrijfsoverdracht een feit. Voor velen is Emiel geen onbekende, want Emiel is al meer dan 12,5 jaar werkzaam bij Drent Techniek.

Tijdens de receptie waren veel relaties aanwezig, die graag met Dick en Emiel het glas hieven op een mooie samenwerking. Ook veel leden van Vereniging ION waren aanwezig, met name uit de anodiseer- en de galvanobranche.