Innovatieve bijeenkomst bij Fraunhofer-Instituut: Zoektocht naar Alternatieven voor Chrom (VI)

Op 14 en 15 mei 2024 zal het Fraunhofer-Instituut voor Werkstoff- en Strahltechnik (IWS) in Dresden gastheer zijn voor een boeiende bijeenkomst met als thema "Drohendes Chrom (VI) – Verbot setzt die Industrie unter Druck - Perspektiven mit der Dünnschichttechnologie". Deze bijeenkomst zal een cruciale stap zijn in de zoektocht naar alternatieven voor het gebruik van  Chrom (VI), dat onder druk staat vanwege aankomende verboden.

Het programma belooft een rijke mix van presentaties, workshops en interactieve discussies, waarbij deelnemers de kans krijgen om hun kennis te delen en nieuwe inzichten op te doen. Gedetailleerde informatie over het programma is beschikbaar in de bijgevoegde bijlage.

Deze bijeenkomst markeert een belangrijke stap in de richting van een meer duurzame en milieuvriendelijke industrie. Door samen te werken en te innoveren, kunnen we de uitdagingen van de toekomst het hoofd bieden en een positieve verandering teweegbrengen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen op deze inspirerende bijeenkomst bij het Fraunhofer-IWS in Dresden.

Lees het programma