Onlangs hebben wij onze leden gevraagd mee te denken over de toekomst van Vereniging ION. De respons laat zien dat veel leden zich betrokken voelen bij de vereniging en graag hun ideeën, ervaringen en wensen delen. Daar zijn wij bijzonder blij mee.
Namens het bestuur bedanken wij iedereen die de enquête heeft ingevuld. De uitkomsten geven ons waardevolle inzichten in de onderwerpen die leven binnen onze branche en helpen ons bij het verder ontwikkelen van activiteiten, kennisdeling en dienstverlening.
Een mooie uitkomst is dat verschillende leden hebben aangegeven actief te willen bijdragen aan Vereniging ION, bijvoorbeeld in een werkgroep of commissie. Deze leden zullen binnenkort worden benaderd om te bespreken hoe zij hun kennis en ervaring kunnen inzetten binnen de vereniging.
De komende periode gaan wij actief aan de slag met de resultaten van de enquête. De opgehaalde ideeën en suggesties vormen een belangrijke basis voor toekomstige activiteiten, bijeenkomsten en initiatieven. Zo bouwen we samen verder aan een sterke, betrokken en toekomstgerichte Vereniging ION.