Gister, dinsdag 25 juni, vond de derde Young Surface bijeenkomst van dit jaar plaats onder een stralende zon in het sfeervolle Down Under in Nieuwegein. De zomerse temperaturen zorgden voor een ideale setting voor een middag vol teambuilding en plezier.

Het thema van de bijeenkomst was teambuilding. In de brandende zon werd een uitdagend circuit opgezet waar de deelnemers, verdeeld in teams, zich volledig konden uitleven. De activiteiten draaide om het behalen van gezamenlijke resultaten met beperkte middelen, waarbij goede communicatie cruciaal was. De gezonde rivaliteit tussen de teams zorgde voor een extra energieke sfeer.

Na het actieve deel van de middag was het tijd om even bij te komen en het vochtgehalte weer op peil te brengen. Tijdens de borrel werd stilgestaan bij het vertrek van bestuurs- en Young Surface-lid Lester Claassens, een moment waarop bij bedankt werd voor zijn inzet en betrokkenheid binnen Young Surface.

Naast het afscheid was er ook goed nieuws: Young Surface verwelkomde een aantal nieuwe leden, die de groep weer komen versterken.

De dag werd afgesloten met het gezamenlijk bekijken van een wedstrijd van het Nederlands elftal op een groot scherm, onder het genot van een smakelijke BBQ. Hierbij sloten ook enkele collega's van Young VOM uit Belgiƫ aan, wat zorgde voor een gezellige en internationale sfeer.

Young Surface kijkt terug op een geslaagde dag vol sportiviteit, verbondenheid en nieuwe relaties.