Geweldig Nieuws: De subsidiemogelijkheden zijn met drie maanden verlengd, ontvang tot wel €1.000,- korting op onze Cursussen!

Goed nieuws voor iedereen die geïnteresseerd is in onze cursussen op het gebied van Poedercoaten en Galvaniseren! We zijn verheugd aan te kondigen dat de subsidiemogelijkheden zijn verlengd tot 31 maart 2024. Dit betekent dat je tot maar liefst 75% van de kosten vergoed kunt krijgen via OOM, met een maximum van €1.000,- per persoon.

Of je nu kiest voor onze klassikale cursussen of voor een bedrijfsinterne cursus (op maat), de subsidiemogelijkheden zijn van toepassing. Grijp deze kans aan om binnen je functie je vaardigheden te verbeteren en te profiteren van aanzienlijke kortingen.

Belangrijkste punten:

Subsidiepercentage: Tot 75%

Maximale korting: €1.000,- per persoon

Geldigheid: Verlengd tot 31 maart 2024

Voor meer informatie over de cursussen en het aanvragen van de vergoeding, kun je terecht op onze website: Cursusinformatie.

Voor deelnemers die geïnteresseerd zijn in andere cursussen of na 31 maart 2024, biedt OOM nog steeds uitstekende subsidiemogelijkheden. OOM's Persoonlijke Trainingstoelage vergoedt bijvoorbeeld 50% van de kosten, met een maximum van €800,- per persoon per jaar.

Meer informatie over verschillende regelingen en voorwaarden vind je op de OOM-website: OOM Regelingen.

Grijp deze kans en investeer in je professionele ontwikkeling. Samen streven we naar groei en succes!