Leveringsvoorwaarden zijn een belangrijk, maar vaak "vergeten" issue. Een kleine rondgang langs leden laat zien dat er nog steeds bedrijven zijn die verouderde leveringsvoorwaarden gebruiken of leveringsvoorwaarden van de rechtsvoorgangers van Vereniging ION. Als er dan door een klant aanspraak wordt gemaakt op garantie, is vaak niet duidelijk wat moet, wat mag en wat niet hoeft. Daarom is het verstandig om te verwijzen naar leveringsvoorwaarden die up-to-date zijn, zoals de leveringsvoorwaarden van Vereniging ION, en deze ook op de juiste manier toe te passen. Hiervoor is het nodig dat bedrijven ook de reikwijdte van leveringsvoorwaarden begrijpen en goed aan relaties uit kunnen leggen.

Om leden van Vereniging ION daarbij te helpen heeft Vereniging ION een themabijeenkomst georganiseerd, waar de geactualiseerde ION-leveringsvoorwaarden geïntroduceerd worden in een presentatie van een ruim uur. In dit uur zal Mirjam Bos (bedrijfsjurist, Koninklijke Metaalunie) ingaan op de wijzigingen in de ION-leveringsvoorwaarden, en Johan van de Graaf (Damco Aluminium) zal u meenemen in een case van een garantieclaim.

Met deze informatie en de juiste versie van de leveringsvoorwaarden kunt u verrassingen voorkomen.

Kijk in de agenda voor de juiste datum en tijd, en om u aan te melden: https://vereniging-ion.nl/themamiddag-nieuwe-leveringsvoorwaarden-ion-case