Het Ministerie van Economische Zaken is momenteel bezig om een MKB-actieplan op te stellen en heeft onder andere ONL gevraagd hier inbreng voor te leveren. Samen met partners, waaronder Vereniging ION, wordt die inbreng geleverd in de vorm van de MKB-agenda. Op basis van vele gesprekken, diverse ronde tafels en input vanuit ondernemers vanuit het hele land is dit document opgesteld.

Op donderdag 31 mei neemt Staatsecretaris Mona Keijzer de MKB-agenda in ontvangst. Ook leden van Vereniging ION zijn van harte welkom op dit evenement dat plaatsvindt in het WTC te Den Haag. Vanaf 16.00 uur is het ontvangst, en om 16.30 uur zal het plenaire deel beginnen. Na een gesprek/interview/speech van de Staatssecretaris en Hans Biesheuvel (voorzitter ONL) zal de agenda samen met de partners uitgereikt wordt.

Na het plenaire deel zijn er twee inhoudelijke deelsessies die tegelijkertijd plaatsvinden. De onderwerpen zijn MKB en Financiering en MKB en Belastingen. Die sessies duren tot 18.30 uur, waarna aansluitend nog een (netwerk)borrel is.

Ondernemers kunnen zich via deze link aanmelden: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-onl-ondernemersdag-en-bekendmaking-mkb-agenda-45897816605?aff=escb&utm-medium=discovery&utm-campaign=social&utm-content=attendeeshare&utm-source=cp&utm-term=eventcard