Als de nieuwe relatiemanager bij Vereniging ION, zal ik mij kort voorstellen. Bij mijn geboorte (57 jaar geleden) heb ik de naam Jan Willem Beun gekregen. Inmiddels ben ik getrouwd en heb 4 kinderen, waarvan alleen de jongste nog thuis woont in Dordrecht, aan het randje van de Biesbosch.

Zowel mijn hobby’s als interesses zijn breed. Eén hobby wil ik echter uitlichten, omdat ik daar erg veel energie uithaal, namelijk powerspinning. Dit doe ik 4 uur per week. Daarnaast ben ik sinds enkele maanden ook instructeur.

Jan Willem Beun

Mijn werkervaring komt niet uit de oppervlaktebehandelende industrie, maar door de diverse commerciële en projectmatige functies die ik bekleed heb is het bezoeken van bedrijven en het luisteren naar mijn gesprekspartners gesneden koek. Daarnaast heb ik ervaring in de maak- (pallets en kisten) en metaal- (gevelpanelen) industrie, waardoor ik mij deze kennis snel eigen zal maken.

Door mijn bezoek aan u als (potentieel) lid, waarbij ik het initiatief zal nemen om een afspraak te maken, tezamen met de kennis die bij Vereniging ION aanwezig is, zie ik de toekomst stralend gecoat tegemoet.

Wilt u dat ik op korte termijn bij u langskom, neem dan vooral contact met mij op via beun@vereniging-ion.nl of 06 - 15 03 00 38.

Zet u het kopje koffie alvast klaar?