Voor de komende workshops is écht een heel mooi programma opgezet. De sprekers vertellen daar wat ‘Dare to Care!’ voor hen betekent, waarmee de deelnemers worden geïnspireerd om ‘Dare to Care!’ in de praktijk te brengen. De workshops zijn speciaal gericht op collega’s die leiding geven in het veld, dus operationeel-, onderhouds- en projectmanagers en de HSE-professionals. Ook is er een break-out voor onderlinge interactie en (zelf-)reflectie.

Doelstelling van Vereniging ION is zoveel mogelijk mensen bereiken met het programma van Veiligheid Voorop, en er is nog voldoende plek voor digitale deelname. Het gaat om de workshops op 19 en 21 januari van 14.00 – 16.00 uur.

Inschrijving kan via de website: veiligheidsdag.org  of direct via het aanmeldingsformulier.

Als je daartoe geen toegang hebt, neem dan contact op met Leantine Mulder; leantine@veiligheidvoorop.nu of bel +31 (0)6 - 27173566

Let op: Deze workshops zijn niet achteraf terug te zien. Wel zal Vereniging ION de inzichten verwerken in haar aanpak voor veiligheid in de branche.