Zou jouw bedrijf de volgende winnaar van de ION Borghardt Award kunnen zijn?

Sinds 2010 hebben bedrijven zoals Steur Industrial Coating, Technocladding, Heras, AD Chemicals & Weert Groep, Mavom Chemie, en Jonkman Coating deze prestigieuze prijs al in ontvangst mogen nemen.

Innovatie, duurzaamheid en circulariteit zijn cruciale thema's in de oppervlaktebehandelende branche. Vereniging ION streeft ernaar om bedrijven in de Benelux te erkennen en een platform te bieden voor hun baanbrekende werk in deze sector. De ION Borghardt Award is een erkenning voor uitmuntende technologische innovatie en duurzame ontwikkelingen.

Op woensdag 16 oktober 2024, tijdens de Dag van de Oppervlaktetechnologie, wordt de winnaar van de ION Borghardt Award 2024 bekendgemaakt. Dit jaar ligt de focus op "Water-/energie-efficiëntie en circulaire economie."

Hans van der Weijde, voorzitter van de ION Borghardt Award, verklaart: "De ION Borghardt Award is open voor alle baanbrekende innovaties binnen de branche die een significante impact hebben op bedrijfsvoering of producten. De nadruk ligt dit jaar op efficiënt water- en energiegebruik en de circulariteit van materialen. Deze aspecten zijn niet alleen belangrijk voor groen produceren, maar ook voor kostenbeheer en een stabiele bedrijfsvoering. We zoeken bedrijven die inspireren door hun innovatieve oplossingen."

Vereniging ION nodigt bedrijven en individuen uit om deel te nemen aan deze competitie. Uw innovatieve product, bedrijf of proces krijgt via Vereniging ION uitgebreide aandacht via o.a. het vakblad Oppervlaktetechnieken, de website en social media.

Aanmeldingen voor de ION Borghardt Award 2024 moeten vóór 1 juli 2024, 18.00 uur, worden ingediend via de onderstaande link. De jury zal vanaf 5 juli 2024 de inzendingen beoordelen en de genomineerden op 8 september 2024 bekendmaken.

[Aanmelden ION Borghardt Award 2024]