Met het verstrijken van dit jaar willen wij, namens het Vereniging ION, onze oprechte waardering en hartelijke kerstwensen aan u overbrengen.

In deze feestelijke periode van reflectie en verbondenheid, kijken we terug op een jaar vol gezamenlijke inspanningen, gedeelde successen en waardevolle momenten binnen onze vereniging. Uw toewijding en betrokkenheid hebben bijgedragen aan de groei en voorspoed die wij met trots kunnen delen.

Mogen de komende feestdagen gevuld zijn met vreugde, warmte en harmonie, en mogen de dagen die voor ons liggen een nieuw jaar inluiden dat rijk is aan nieuwe kansen en gezamenlijke overwinningen.

In verband met de naderende feestdagen willen wij u nog op de hoogte stellen van de sluitingsperiode. Tussen Kerst en Oud en Nieuw zal onze Vereniging gesloten zijn.

Sluitingsdatum: 22 december 2023

Heropening: 2 januari 2023

Namens de Vereniging wensen wij u fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar.