Op 12 december 2018 vindt weer een nieuwe editie van de jaarlijkse Stoffendag plaats. De aanmeldingen gaan hard dus meld u snel aan!

Workshops
Het delen van goede praktijken en kennis over het omgaan met gevaarlijke stoffen staat zoals elk jaar centraal. Deelnemers kunnen kiezen uit 25 verschillende workshops, waarbij een hands-on benadering het uitgangspunt is. Experts en ervaringsdeskundigen praten u bij over de laatste ontwikkelingen, bespreken best practices en brengen u op de hoogte van veranderingen in wet- en regelgeving.

Netwerken
Daarnaast biedt de Stoffendag deelnemers de gelegenheid om te netwerken met gelijkgestemden en deskundigen, en is er tijd voor het bezoeken van een uitgebreide informatiemarkt.

Programma
Het programma start om 09.30 uur en zal rond 15.45 uur afgesloten worden met een netwerkborrel. Meer informatie over het programma treft u hier aan: www.stoffendag.nl.

Aanmelden voor de Stoffendag kan via dit aanmeldingsformulier.
Kosten voor deelname bedragen €125,- (excl. BTW). Heeft u een kortingscode ontvangen, bijvoorbeeld omdat uw bedrijf lid is van één van de partners van de Stoffendag? Dan ontvangt u € 50,- korting. De kortingscode voor Vereniging ION is: ION_S18_D3