De themabijeenkomst ‘Op weg naar succesvol personeelsbeheer’, een buitengewoon succesvolle bijeenkomst dat gewijd was aan het verkennen en bespreken van diverse cruciale onderwerpen die van invloed zijn op professionele ontwikkeling en welzijn. Tijdens deze bijeenkomst hebben we een diepgaande duik genomen in een scala aan essentiële thema's die van grote betekenis zijn voor individuen en organisaties.

Onderwerpen die aan bod kwamen:

• Omwerven: We hebben de nieuwste strategieën en best practices verkend om getalenteerde individuen aan te trekken en te behouden. In het doolhof van zoek- en vindmachines op het internet, biedt Omwerven tijdens een inzichtelijke sessie aan hoe het anders en beter kan.
  • Opleidingen ION en OOM: De bijeenkomst bood een platform om de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van training en opleiding te bespreken, met als doel professionals uit te rusten met de vaardigheden die nodig zijn voor succes in een snel evoluerende arbeidsmarkt.
  • Werk-Vitaal en Smart: Een diepgaande verkenning van strategieën om een vitaal werkklimaat te bevorderen, evenals de implementatie van slimme technologieën om de efficiëntie en productiviteit te verhogen.
  • Fit en Vitaal: praktijkvoorbeelden hoe een bedrijf, actief in onze branche omgaat met personeel. Zowel primaire als secundaire voorwaarden zijn een garantie voor gemotiveerd personeel.
  • Toxguide en Beroepsziekten: We hebben uitgebreid stilgestaan bij preventieve maatregelen en gezondheid bevorderende initiatieven om het welzijn van werknemers te waarborgen en de impact van beroepsziekten te minimaliseren.
  • Pensioenplanning volgen PMT: Een cruciaal aspect van professionele groei is het begrijpen en plannen van de pensioenfase. De deskundige deelde waardevolle inzichten en advies over het opbouwen van een solide financiële toekomst na het werkzame leven.

Deze themabijeenkomst bood niet alleen een platform voor informatieve sessies, maar ook voor netwerken en het delen van ervaringen. De deelnemers kregen de kans om te leren van experts, hun eigen inzichten te delen en waardevolle contacten te leggen met professionals uit diverse sectoren.

We zijn verheugd om te zien hoe deze bijeenkomst een blijvende impact zal hebben op de professionele ontwikkeling en het welzijn van de deelnemers. Blijf op de hoogte voor toekomstige evenementen en blijf betrokken bij de voortdurende dialoog over belangrijke thema's die ons allen aangaan.

Vereniging Industrieel Oppervlaktebehandelend Nederland (ION) bedankt de volgende sprekers:

Stichting OOM Bert Steegers, Toxguide MD Bas de Barbanson, Omwerven Miranda Jansen-de Sain, MA, Werk-Vitaal Maikel de Leeuw, PMTHans van der Hoek, Verzinkerij Van Aert Marjon Klop-van Hest

Verder dank aan: Langterm Risicobeheer B.V. TRIXXO Nederland Wiltec BV