Al vaker heeft Vereniging ION voorzitter Rik van Thiel tijdens bijeenkomsten aangegeven dat er een taart "verdiend" kan worden als er leden zijn die andere bedrijven weten te enthousiasmeren voor het lidmaatschap.

AD Chemicals is actief binnen de vereniging en ook steeds bezig om de voordelen van de vereniging te laten zien aan andere oppervlaktebehandelende bedrijven. Toen we begrepen dat twee nieuwe leden mede door de positieve benadering van AD Chemicals lid waren geworden was het tijd om een taart te brengen. Zo ging onze relatiemanager Santino Scherpenborg met een verse slagroomtaart naar Heijningen waar het kantoor en de productie staat.

Onder het nuttigen van de taart werd nog even bijgepraat over de activiteiten van Vereniging ION in de relatie met de ontwikkelingen bij AD Chemicals. Doordat AD Chemicals veel met hun relaties onderzoeken en testen doet praten ze ook over andere zaken dan alleen de chemie. Hierdoor komt het regelmatig voor dat er ook over Vereniging ION gesproken wordt. Een actieve participatie in een sterk platform kan veel bedrijven helpen om de nieuwe ontwikkelingen te volgen en richting te geven aan de keuzes voor toekomstige markten en dus investeringen.

Het Vereniging ION motto is "alleen kun je iets, samen kun je alles". Door gezamenlijk over de ontwikkelingen in de BV Nederland en in de oppervlaktebehandelende branche te praten zal men ervaren dat het belangrijk is om bij een de branchevereniging aangesloten te zijn. Gezamenlijk maken we de branche innovatiever en de BV Nederland sterker.

Wilt u ook een taart van Vereniging ION ontvangen? Draag dan ook een andere bedrijf aan als (potentieel) lid aan en laat het ons weten. Santino komt u graag verrassen.