Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het kennis- en netwerkevent Materials+Eurofinish+Surface 2021 in de Brabanthallen in Den Bosch op 15 en 16 september 2021. Tegelijkertijd zullen ook de Kunststoffenbeurs en de Brabantse Metaaldagen gehouden worden. Voldoende redenen om een plekje voor uw bedrijf te reserveren.

Professionals in de materialen- en coatingwereld gaan – na lange tijd - elkaar weer ontmoeten op 15 en 16 september in de Brabanthallen te Den Bosch. Het hele evenement is Coronaproof ingericht en dus veilig voor elke exposant en bezoeker.

De Materials+Eurofinish+Surface 2021 wordt georganiseerd door het Mikrocentrum, VOM België en Vereniging ION, en zal onder andere bestaan uit:

• Een evenementsvloer met veel ruimte tot netwerken en het ontmoeten van leveranciers en applicateurs in de oppervlaktebehandelende branche.
  • Themapleinen en de prijsuitreiking van de innovatieprijs, de ION Borghardt Award 2021 ((inschrijf)formulieren  https://vereniging-ion.nl/vereniging-ion/ion-borghardt-award/ion-borghardt-award-2021).
  • Een uitgebreid congresprogramma voor professionals in zowel de materialen alsook in de oppervlaktetechnologieën.
  • Diverse side-events.
  • De Kunststoffenbeurs en de Brabantse Metaaldagen onder hetzelfde dak.

Het evenement groeit nog elke dag, maar zeker is dat er veel nieuwigheden zijn. Denk hierbij aan de VIP-ruimtes, de mogelijkheid om deel te nemen als virtueel exposant en een online startevent op 27 mei. Wij informeren u graag verder.

U kunt zich inschrijven voor een het Benelux kennis- en netwerkevent MATERIALS+EUROFINISH+SURFACE 2021.

Voor Nederland wordt de verkoop van de stands gecoördineerd door het Mikrocentrum.

Belangrijke links:
Algemene informatie
Download hier de exposantenflyer – incl. deelnametarieven en standformules. Nieuw: virtueel exposant.
Online plattegrond – kies hier uw stand. Alléén de grijze stands zijn beschikbaar
Schrijf u direct in als exposant

Samen werken we aan een veilig en succesvol grensoverschrijdend kennis- en netwerkevent.