Over ons:

Vereniging ION is op zoek naar een gedreven persoon om de rol van Bestuurslid voor de Sector Applicateurs Organische Deklagen te vervullen. Als vereniging streven we naar continue groei en ontwikkeling binnen onze branche, en we geloven dat jouw expertise en betrokkenheid van onschatbare waarde zullen zijn.

Jouw rol:

Als Bestuurslid vertegenwoordig je trots de sector organische deklagen en speel je een sleutelrol in de verdere ontwikkeling van zowel de branche als onze vereniging. Je brengt een schat aan ervaring mee naar de bestuurstafel, waar je actief deelneemt aan beleidsdiscussies en mede de strategie bepaalt. Samen met je collega-bestuursleden werk je toe naar het behalen van de jaarlijkse doelstellingen van ION. Je houdt een scherp oog op brancheontwikkelingen en deelt deze inzichten met het bestuur.

Wat we zoeken:

Om succesvol te zijn in deze rol, ben je momenteel werkzaam in de sector organische deklagen en heb je eindverantwoordelijkheid met betrekking tot de bedrijfsvoering. Bestuurlijke ervaring op verenigingsniveau is een pluspunt. We verwachten dat je communicatief vaardig en ondernemend bent, met een passie voor het stimuleren van positieve verandering in de branche.

Tijdsinvestering:

Het bestuur komt zes keer per jaar samen, zowel fysiek in Nieuwegein als digitaal. Actieve voorbereiding op deze vergaderingen is een vereiste. Jaarlijks is er een algemene ledenvergadering waar het bestuur aanwezig is. Bovendien wordt je aanwezigheid gewaardeerd tijdens enkele bijeenkomsten van de ION.

Interesse:

Ben jij enthousiast en klaar om een waardevolle bijdrage te leveren? Of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Edwin Lokkerbol, voorzitter van Vereniging ION, via voorzitter@vereniging-ion.nl. We kijken uit naar jouw betrokkenheid en expertise in het versterken van onze sector en vereniging.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur