Binnenkort zullen we met 2 nieuwe vakgroepen gaan starten. Indien u denkt daarbij aan te willen sluiten, dan is het gewenst om dat aan het secretariaat aan te geven, secretariaat@vereniging-ion.nl. U ontvangt dan binnenkort een uitnodiging en ontvangt de relevante stukken.

Keramische Deklagen: Onder deze verzamelnaam zullen we voorlopig alle deklagen samenbrengen die niet onder galvaniseren, anodiseren en thermisch verzinken vallen. Hieronder vallen technieken als PVD, CVD en (laser)cladden, maar ook bijvoorbeeld vlamspuiten.

Behandeling RVS: Er komen naast passiveren steeds meer behandelingen voor RVS beschikbaar. Voor een aantal leden een reden om met deze vakgroep aan de slag te willen. Wat kan er nog meer en waar liggen de kansen?