Op verzoek van diverse ION-leden is de vakgroep RVS behandeling toegevoegd aan de Sector Applicateurs Elektrochemische en Metallieke Deklagen. Behalve het feit dat er veel technologische ontwikkeling is, is er ook een toenemende marktvraag waar te nemen.

Gestart is met een inventarisatie van de wensen. De meeste bedrijven vinden een uitwisseling van kennis nog te vroeg. Immers dit is voor een deel ook de strategische kennis van het bedrijf. Wel willen de bedrijven graag weten, wie met welke technologie bezig is. Doel hiervan is vooral om samenwerkingsverbanden aan te gaan om (potentiële) eindklanten een one-stop-shop concept aan te kunnen bieden.

Om dit te bereiken is het noodzakelijk elkaar te kennen en dus te ontmoeten. Daarom zullen we voor de zomer nog een RVS café organiseren. Geen agenda, maar wel een drankje en een hapje om elkaar in een ongedwongen sfeer te leren kennen.

Als u nog niet bij het secretariaat heeft aangegeven dat u aanwezig wil zijn, laat het dan alsnog even weten (secretariaat@vereniging-ion.nl). De mensen die bij het secretariaat bekend zijn krijgen automatisch een uitnodiging.

Note:
De vakgroep is alleen bestemd voor leden van Vereniging ION. Bent u geen lid van Vereniging ION, maar bent u wel geïnteresseerd in deelname aan deze vakgroep? Word dan lid! Meer informatie treft u hier aan: http://vereniging-ion.nl/vereniging-ion