Op donderdag 20 juni 2024 organiseert Veiligheid Voorop de jaarlijkse Veiligheidsdag. In samenwerking met de brancheorganisatie voor dienstverlenende bedrijven in de procesindustrie (VOMI), Safety Delta Nederland (SDN), de stichting samenwerken voor veiligheid (SSVV), de Regionale Veiligheidsnetwerken (RVN) en BRZO+ bieden wij u op deze dag een gevarieerd programma aan met een plenair gedeelte en een 5-tal workshops.

Het thema van deze veiligheidsdag is Vertrouwen, een sterk fundament voor een goede veiligheidsprestatie. In de context van het bevorderen van veiligheid, gezondheid en milieu, is wederzijds vertrouwen in elkaar een onmisbare factor die de industrie, overheden en andere betrokken partners in de keten met elkaar verbindt in een gezamenlijke inspanning om hierin succes te behalen. Transparantie en samenwerken zijn sleutelwoorden waar het in vertrouwen om gaat.

Op donderdag 20 juni bent u vanaf 12 uur van harte welkom in DeFabrique, in Utrecht. Naast een key-note speech door Chris van Dam (Voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid), zullen er een vijftal workshops worden gegeven over uiteenlopende onderwerpen, die betrekking hebben op het thema van deze veiligheidsdag. De dag zal worden afgesloten met de uitreiking van de Safety eXperience Award door de VOMI. Meer informatie over het programma, de workshops en aanmelding kunt u vinden op de website van Veiligheid Voorop.