Het is met groot genoegen dat wij u uitnodigen om deel te nemen aan het Qualicoat en Qualideco congres 2016, dat zal worden gehouden in het Millennium Hotel London Mayfair op 17-18 mei 2016.

Op 17 mei vanaf 18:00 uur en op 18 mei de hele dag kunt u de tentoonstelling bezoeken. Deze tentoonstelling zal plaatsvinden in de foyer van de Grand Ballroom van het Millennium hotel. De tentoonstelling zal gaan over "verleden, heden en toekomstaspecten van coating en decoreren op hun best”.
Het congres zelf begint op 17 mei om 19:00 uur met een openingsceremonie en een galadiner, dat zal worden gehouden in de Grand Ballroom van het Millennium. De president van Qualicoat en Qualideco zal daar een welkomstwoord houden.

Het congres zal een platform zijn voor Qualicoat en Qualideco licentiehouders, houders van goedkeuringen en andere deelnemers om de huidige situatie, de uitdagingen en ontwikkelingen met betrekking tot poedercoaten op aluminium in de architectuur te bespreken. De voertaal is Engels. Professor Michael Stacey zal het congres op 18 mei om 17:00 uur sluiten met een inleiding tot de “Architectural Journey” langs de rivier de Theems voor deelnemers en begeleiders later die avond.

Wij hopen u te mogen ontmoeten in Londen.

Met vriendelijke groet,

Mo Panam, President Qualicoat en Qualideco
Josef Schoppig, Managing Director Qualicoat en Qualideco

NB: Vereniging ION zal de organisatie ondersteuning doen voor de Nederlandse participanten. Meer informatie is te vinden in het ledenportal. Wilt u bij interesse een e-mail sturen naar secretariaat@vereniging-ion.nl.