Tijdens de Week van de Oppervlaktetechnologie heeft Marjan Hillmann de nieuwe website Wet- en Regelgeving gepresenteerd. Deze website is speciaal ontwikkeld voor bedrijven in de oppervlaktetechnologie en is een hulpmiddel om snel te zien welke wetten/vergunningen voor uw bedrijf relevant zijn. Daarnaast geeft deze website uitleg over de betreffende regels en vergunningen en zit het vol met links naar de relevante overheidspagina’s en voorziet het in checklists.

Deze website wordt een betaalde dienst van Hillmann Milieuzorg. Echter voor leden van Vereniging ION wordt voorzien dat de toegang tot deze website de komende 2 jaar in de contributie wordt opgenomen. Met andere woorden, voor leden van Vereniging ION wordt dit een basisdienst. De komende weken wordt de website toegankelijk gemaakt en kan er tot 1 januari 2017 mee getest worden. Vanaf 1 januari 2017 is de website dan volledig operationeel.

In het novembernummer van het Vakblad Oppervlaktetechnieken zal een artikel verschijnen met de uitleg van de website en de motivatie van Marjan Hillmann. Om te zien hoe de website werkt en te zien welke voordelen u ermee kunt behalen, zal Vereniging ION op 7 december een Themabijeenkomst Wet- en Regelgeving organiseren. Tijdens deze themabijeenkomst zal Marjan Hillmann een uitgebreide demonstratie geven. Hou de website en de nieuwsbrief in de gaten voor de details en aanmelden.