We zijn enorm enthousiast om aan te kondigen dat Vereniging ION op zoek is naar gepassioneerde en bekwame docenten. Als dé brancheorganisatie voor de oppervlaktebehandelende maakbedrijven in Nederland, streven we ernaar om goed onderwijs te bieden en onze deelnemers te inspireren tot een leven lang leren.

Onderwerpen:

• Galvaniseren
  • Anodiseren

Wij zoeken iemand m/v met passie en een sterk verlangen om anderen te helpen leren en groeien. Iemand met uitstekende communicatieve vaardigheden. Ervaring in het onderwijs is een pluspunt, maar zeker niet verplicht.
We kijken ernaar uit om van enthousiaste vakmensen zoals jij te horen en om samen te werken aan een inspirerende leeromgeving.

Interesse? Stuur een bericht naar opleidingen@vereniging-ion.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.