In minder dan 3 weken vindt op woensdag 11 april de ION Dag voor de Ondernemer plaats. Tijdens deze editie zal o.a. web- en eventmarketing, de ION Borghardt Award, duurzame inzetbaarheid van mensen en blootstellingsbeoordelingen van gevaarlijke stoffen behandeld worden. Genoeg onderwerpen die voor elk bedrijf in de oppervlaktebehandelende industrie belangrijk en/of interessant kunnen zijn. Wees erbij en meld u snel aan via onderstaande link.

Tijdens het congresprogramma zal er ook veel gelegenheid zijn om te netwerken tijdens de ontvangst, de diverse pauzes én de borrel. Deze momenten zijn de uitgelezen kans om uw bedrijf te promoten/onder de aanbracht te brengen bij meer dan 100 congresdeelnemers uit de oppervlaktebehandelende industrie.
Heeft u zich al als table tophouder aangemeld? Nog niet? Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, maar wees er snel bij, want voor je het weet zijn ze vergeven.

Meer informatie over het congres of wil je je aanmelden? Klik dan hier.
Meer informatie over een table top? Stuur dan een e-mail naar henraat@vereniging-ion.nl.