Op 11 april 2018 organiseert Vereniging ION weer haar Dag voor de Ondernemer. Een dag vol met (bedrijfskundige) onderwerpen, die de ondernemer in de oppervlaktebehandelende industrie bezighoud.

Deze editie is de hoofdact een masterclass 'Web- en eventmarketing'. Govert-Henk Mijnders zal laten zien dat je op relatief eenvoudige wijze een doelmatige (web)campagne kunt opzetten, waarvan vooraf het resultaat is te bepalen. Ook de aanpak om een zinvolle eventdeelname te hebben zal worden gepresenteerd.
Deze masterclass is bedoeld voor alle bedrijven die graag klanten zien komen, maar is extra zinvol voor mensen die vinden dat marketing vooral een kostenpost is en geen (zichtbare) opbrengst heeft.
Deze masterclass geldt voor alle soorten bedrijven die een webcampagne willen opzetten of een event willen bezoeken als presentator, standbemanning, bezoeker of anderzins. Uiteraard zal als voorbeeld ook worden vooruitgeblikt op de mogelijkheden die de Week van de Oppervlakte Technologie opleverd.

Hoewel er nog druk aan de voorbereiding wordt gewerkt willen we u nu al een "SAVE THE DATE" sturen, en daar het programma in grote lijnen staat, ook al een "snaek preview" van het programma.

Het voorlopige programma vind u onder de knop op de homepage of via deze link: https://vereniging-ion.nl/ion-dag-voor-de-ondernemer